Final Project Sumpah Sangat Tidak Selesa!

Ya-Allah... Baru aku sedar bukan senang nak tuntut ilmu ni. Dah macam2 aku cuba, tapi tak boleh juga nak siapkan satu benda yang dulu aku fikir benda ni senang je nak buat, Sekarang? Payahnya bukan kemain.. Lagi sanggup aku berhenti poli start sem1 balik.. haish,

Dulu fikir bila dengan partner hustler pasal coding, boleh la kurang masalah..Tapi apa kan daya, bila bagi masa yang pendek, kena design prototype dalam masa 2minggu.. MASA PENDEK! Masalah sekarang, nak design bukannya senang. Series hidup tak tenang. only for this one thing yang super duper GILA.

Kalau aku tahu nak buat system online ni payah, lebih elok aku pilih buat video! Cd interactive ke! cam haram laa. So lepas ni sape ambik IT, jangan pilih jalan hitam nih, pilih jalan yang senang je. Kita nak mudah, bukan nak susah.. *Tapi, yang susah tu pengalaman banyak.. :)

Cukup lah kalau ni dah lepas, selesai la masalah aku nih. iTupun kalau selesai. Kemon la.. baru sikit je ni sip, ko tak tahu lagi kalau dah kena sound dengan penilai lain, memang mati kau nak menjawab nanti.. Rilek sip, rilek.. Teruskan belajar pakai internet yang laju tuh. haish.. Mudahkan lah ya-Allah.. Mudahkan.. :')

Ko tengok ni, Dalam 2minggu, aku baru dapat buat nih. alahai FP..  -.-"


3 Komen:

peep said...

x blaja mende2 nihh.. haha :P

yaya_flanella said...

good luck!

yunk tia said...

hah , sape suh pilih jalan hitam , lain kali pilih jalanjalan carik makan . lalalala~

Tukar Tapak Kaki