Benci "Apple" ? Tidak Sama Sekali.. Open minded guys.

Dulu bukan aku mengutuk atau mencaci dengan product "apple" ni, seriesly, its nice get it as our top gadget rite. Dengan post aku yang sebelum nih "Benci Apple", akibat salah baca atau tak faham bahasa melayu, so biar aku terangkan balik k.. Actually, Sebab aku tak suka Apple is because of the price dekat pasaran. Dats all.. Wat the fu*k kalau kata aku tak suka apple. Comon la guys.. Jangan nak cakap korang je yang suka apple.

Btw, nothings to explain.. Sekarang disebabkan Steve Jobs telah pergi, baru sekarang terasa nak pakai barang apple. :) Waiting for ipod 4th generation..  Aku sebagai pengguna "android" tak batak sangat dengan kelebihan yang ada dekat Blackberry, Symbian, Mac ios5 bagai.. Setiap yang tercipta ada kelebihannya tersendiri.. -.-"


Actually, aku suka tiru wallpaper apple. :)  Kau orang tiru Themes Mac apple, so aku aku just tiru wallpaper sahaja. Takdelah nampak melampau sangat nak meniru. haha. 

P/s: Setiap orang lain pendapatnya, setiap orang ada fikiran tersendiri.. Pe yang korang pakai sekarang tu pun ikut kemampuan korang je. So tak perlu nak melebih2kan dan membanggakan sangat dengan barang yang korang pakai. Tak perlu kecoh2. Thats is hell...

Gua tiru ni je..hum.. :( Tak mampu beli Macbook pro nipis2 tuh..

Sampai ke handphone pon.. :p same..hoiyeih! g mampus hang nak kata apa kat cek pon.

3 Komen:

Cik Yatt said...

aku tak mmpu beli buah apple je..hahaha

NuR 'aQiLaH said...

apple,

sedap tau. hiks

cik pieja hut said...

mahal lah apple , nak beli nokia biase pun tak mampu..

Tukar Tapak Kaki