Baju Kurung Transparent Nampak Dalam - Sungguh Seksi :')

Sedap mata lelaki nih nak mencuci mata, tak ada siapa nak halang, jadi free2 je dapat tengok bentuk tubuh badan si perempuan nih. Kalau nak di ikutkan, Si pemakai baju kurung nih tak perasan pun apa si lelaki ni pandang kat dia.
Jadi mari kita jelaskan sikit kebenaran untuk si pemakai Baju Kurung yang version "nipis" dan "ketat".. Tiap2 hari kalau pergi kuliah tempat aku ni, bila duduk dekat "Cafe", mesti nampak baju kurung transparent. "MESTI!".. *Bukan aku yang usyah dulu, tapi orang lain.. -.-" huhhu

Actually, untuk pengetahuan perempuan, Bila matahari pagi terpacar terus dekat perempuan, Jadi si lelaki pun terus menajamkan mata untuk tengok bentuk kaki si perempuan yang seksi tu. Kalau rezeki, dapatlah tengok dari bawah kaki sampailah ke bahagian tuuuutttt.. Tapi selalunya sampai ke paha jelah dorang dapat tengok tayangan tuh.. Bahagian situ pun dah terlalu seksi bagi lelaki. Aku terfikir juga, kalau lah perempuan tu tak pakai apa2 time tuh kat dalam, just seluar dalam je, Apa jelah yang lelaki boleh tengok eh?
AYU KAN KALAU CENGGINI.. :') 

Haish dah teruk da nih, baik takyah pakai baju kurung, pergi je terus pakai spender. ppuii. Yelah, aku tahu, salah lelaki gak, sebab sape suruh laki tu pandang kan.. :)  Ingat! "Apa yang seksi pada perempuan,Itulah lelaki akan pandang. No wonder!.."

Sebagai seorang perempuan, cuba elakkan daripada baju kurung korang tu menjadi transparent.. :) Biar pun itu hanya kaki,dan tangan, mana tahu lepas ni rezeki dorang bahagian "dada" pulak diorang cari.. :D

Tips, Tolong pakai seluar kat dalam ye..
Tolong pakai stokin.. Itu wajib.. kan~

Then plis beware, Jangan nk nipis sangat baju kurung tuh, 
ketat pon tak ketat sangat la..
Peace! :)

9 Komen:

gadis buncettt said...

ouhhhh . okayyyy . HAHAHA

Faa Eryna said...

memang semua salah pempuan kan kan ?. Kadang kadang dah pakai in proper way pun kena 'umpat' lelaki juga. eh eh. :)

cik pieja hut said...

baju zaman sekarang semua macam tuh . but aku ade 1 je baju macam tuh,bile aku pakai baju tuh,dalam lengkap dengan persiapan yg sepatutnye kerana tak mahu lelaki nampak ape yg patut. eehe

JMR said...

aku stuju!:-)

yaya_flanella said...

jarang pulak aku nampak macam tu.. fikir mendalam sangat ni.. hee.. nway thanks nasihat kami.. ayat dalam entry ni pun bukan nak memalukan ke apa.. semua ayat nice nice :)

yaya_flanella said...

jarang pulak aku nampak macam tu.. fikir mendalam sangat ni.. hee.. nway thanks nasihat kami.. ayat dalam entry ni pun bukan nak memalukan ke apa.. semua ayat nice nice :)

pinky_liscious said...

fesyen katanya..hehehe

Lizzie Yasmin said...

Ramai ppuan tak suka pakai kain dalam. knp ek? Bukan saja jaga aurat, it's about penampilan menarik, tak menarik pun kalau nmpak tiang kaki sampai kt celah kangkang.

Alinkiwi said...

ape pulak pakai seluar kat dalam..kalau pakai baju kurung..pakai kain dalam la..;p

Tukar Tapak Kaki