Perempuan Suka Lelaki Bukan Sebab Wajah Tampan, Tetapi Perangai Yang Penting


Taknak cerita melalut kali ni eh. Sekadar tengok fakta logik akal.. tapi memang boleh masuk akal tau. Untk kali nih,pertanyaan orang ramai, Aku malas dah nak jawab. baca sini.
"Betul ke perempuan sukakan perangai lelaki daripada Wajah seorang lelaki?"
Yups, kebanyakan 60% perempuan setuju.. Dan 25% dia nak dua2.. Nak hensem,n nak perangai.. dan lagi satu 15% nak muka lelaki tuh hensem je.. :D  Betul tak betul? 

Sebab tuh, lelaki, biarlah muka xhensem,tapi perangai diri sendiri yang sebenar2nya, itulah yang perempuan suka.. jangan hipokrit, dan kontrol2 macho..hahah Tak payah nak mengayat sangat pun. Dengan lawak diri sendiri,sengal,bengong,matang,cool,lembab korang pun, perempuan tu mesti dah suke perangai camtuh.. lagi2 blurr..hahahah nanti katanya,"eii,comel taw u wat muke blurrr camtu,i suke tengok" hahaha,sepak kang!

P/s: btw,lelaki yang bertanya.. dan aku bertanya kat pompuan pulak..Sebab aku bukan pompuan untuk kau tanye.. adeih. wat maluh akuh deih!

4 Komen:

yaya_flanella said...

aku rasa aku dah jual habis murah kuih raya aku. beli tau! <3 :p

HazHand said...

ye leee... :p

dak eina said...

setuju sgt! muka xensem xpe.. tp aty baik..perangai elok. :)

gadis buncettt said...

apatah , wattau lettew . HAHAHA

Tukar Tapak Kaki