Sometimes I Feel like this.. :'( Macam Orang Takde OBJEKTIF!


Bukan kah itu sia-sia je?!! Deim laa.. Fokus to one lahhh! S.......y   hum.. I need my times..
YaAllah,bukakan lah pintu hatiku.. :'(   Berikan aku kejayaan di dunia, dan AKHIRAT! :'(
Aku takut kalau mati dalam kemurkaan.. Mati ketika aku sedang melakukan DOSA!
Kau tariklah nyawaku ketika aku menunaikan suruhan mu Ya-Allah.. :'( Jangan lah Kau memberi aku kebuntuan. :(   Masukkanlah kami ke dalam syurga Firdaus -Mu..
Aku ingin menatap wajah mu Ya-Allah, Dan juga Nabiku..Muhammad S.A.W..

Panjangkan lah umur kami sekiranya kami belum cukup untuk membawa bekalan di akhirat kelak.. :( Aku sedar banyak dosa telah aku buat.. Aku takut bila di akhirat kelak, segala amal2 kebaikan yang aku buat, semua tidak d terima, semua amal yang aku buat, semuanya tidak cukup.. Apa lagi bekal yang boleh aku bagi?.. :'( Astaghfirullah..


5 Komen:

mahirahnazlim said...

Semoga ALLAH memberikan petunjuk dan hidayah kepadamu menuju ke jalan yang diredhai-Nya . AMIN

Ecah Shafiee said...

sometimes aku pun pikir mcm ni...semoga kita semua berada di kapal dan landasan yg betul..amin..

eykabaha said...

Semoga ALLAH memberikan petunjuk dan hidayah kepadamu dan kepadaku jua..amin.. ;)

yaya_flanella said...

Nak doa macam ni jugak.. Amin :')

sha@ufi said...

hehehe tantek..aminn

Tukar Tapak Kaki