SELAMAT HARI MAMA!.. - Ni Saja Hadiah Yang Aku Mampu Bagi :'(


Selamat hari ibu aku tujukan pada mama ku.. (*yeih,aku panggil mama..Kenape eh,manje ke?)...haha! Beliau dilahirkan di tanah melayu malaysia.. :')  *Kite same mama... Beliau seorang ibu yang mengasuh seramai 7anak dan seorang suami..  (*nasib baik takleyh suami due..huh,mrane2...)  Moga kau dipanjangkan umur..Dan doa anak mu sentiasa di sisi mu mama.. sob3.. :'(



Walau aku ungkit perbuatanku pada kau, ia tetap aku lihat macam kuman je.. sekejap kecik.sekejap besar.. 


PAPE PUN! Selamat hari ibu,mama,umi,emak,dan lain2... Moga anak yang soleh,selalu mendoakan kebaikan ibu dan ayah sendiri.. Kalau ada ibu ayah mertua, sila tambah dalam doamu... sedar sikit, kau ada dua ayah,dua ibu!!...hihihi :D

Sedikit peringat2.. Jangan kau tinggikan suara pada ibu dikau. Kerna,Berdosa besar... * aku nampok, kang aku tampor kang! Gelenya sokmo mulut uh.. Sepak kang!


5 Komen:

GincoMerahJambu said...

alololo..rajennye ko

Ecah Shafiee said...

cop..cop..ur mom nme asmah ek.?
dush***
cemano leh seakan-akan ni..
ibuku juge namanye hasmah..just ade H di depan..mak kau xde..so, mak aku mng, mak ko kalah..hahaha..tibe2..

adios~

eykabaha said...

basip cat uma?le cye ke?hahha untong r pgar uma bsar....~~~

mahirahnazlim said...

bgs anak mama haha rajin kau yerr

Scya Lollita said...

ulohh calon suami soleh ni . nak ngowat kah99

Tukar Tapak Kaki