Pameran Photography Oleh AKARKUKUBESI - Di Galeri Shah Alam

Nasib baik hari sabtu pameran ni dibuatama commercial, "AkarKukuBesi".. Blog dia,alamak,aku lupe laa.. Actually, hari nih,hari sabtu, Akarkukubesi telah buat satu event di galeri shah alam..Lebih kurang 4000 orang yang datang. Bagi korang yang tahu,ok lerr... 

Walau tentatif dia agak terabur tadi, tapi yang paling best aku layan,Akustik show!.. Berapa band, taknak berapa nak sure lah tadi.. Apa yang ada kat situ dari pukul 1petang sampai lah kol 11malam..?

pameran photography, *likes LOMO
akustik show, *aku suke fynn jamal!!!grrr
karya seni & lukisan
effect mackup, *macam dalam filem
jualan buku (buku best pulakkk)
photography for models *Seksi!hehe
puisi,sajak yang agak superb!

Dan, kalau nak kata aku ade dslr.. Uhm..sebenarnye takde pun..semua yang datang majoriti gantung DSLR..haish, so aku datang jelah dengan slamber bersama 3 lagi jejaka lain, semata2 nak tuntut ilmu photography kan.. (Oyeih,geng oh!media pon adaaa)..hohoh  Layanz gambar kat bawah yang hanya guna Phone camera.. :'(   *sedeyh btol laa..   *click gambar untuk pembesaran..
























dan lain-lain.. Banyak lagi,tapi malas upload.. :p

3 Komen:

Halusinasi said...

minat fotografi ^^...tp tak ada DSLR jugak...

HazHand said...

ahah.. same LAAA!

B E N N said...

fotografi best + seni best

Tukar Tapak Kaki