"Gomo Klate Gomo!" "Gogogol!" - Memang Tak Sia2 Pergi Stadium.


Dewasa rm15.. Dak kecik Rm 5.. hum,yelaaa,pehal aku mahal..deim la ko ni dik.. Law boleh aku nak jadi kecik cam ko laa.. :( Pe kesah,janji aku puas! "baru aku puas!baru aku puas!" grrr
 

RESULT? Boleh tahan laa, KELANTAN 5, SELANGOR 1.. :') Puas ati kan asip..

Oh, takde gaduh2.. konfem polis berlambak jage.. alahai,penyokong selangor takat 3 kolum seat! hohoho Kelantan lebih kurang separuh stadium.. tenung cam tenuk gambar ni je senang. 

Saje letak yang ni,sbb ade iklan badan untuk dijual!! "dodol! KO BOLEH DUDUK TAK!!!"

Selangor sume berpusu keluar bila masa kedua.. yeih,gol ke-4,tak dapat la nak kawal emosi,balik awal.. takpe, kami tetap cool.. :')  Cool kan..iTupun sebab datang nak tengok bola je..  Kau duk jerit2 sip,cam ibu kambing ilang anak la tadi,tambah hilang anak tekak ko doo.. :( "tengok, i da jadi auww dah! hurm,mumy!!.. :'(  "
Papehal,puas3!!! balik2,amekkau! lupe maghrib tadi nak tutup lampu keta.. hareem! terpaksa la pinjam jumper jiran.. Boleh pulak jiran aku pun sama nasib cam aku.. haish, bala2~

1 Komen:

aslann said...

hahahaha..ASSip bongek...wehh leh jadi hero citer Jumper lah camni...hahahaha

Tukar Tapak Kaki