Dengan Duit Nuffnang, Berjaya Beli Samsung Galaxy Ace - Jeles Le Tuu

Sape kata aku takde duit. Sape kate aku kaya.. Meih aku pelempang kat muka sekali. Aku pun orang mampu sikit.. :p Dapat la jugak beli dari tak dapat beli. Solat aku tak khusyuk je, mandi taknak basah, makan tak kenyang2. asyik ter pikir je bila la dapat pegang handphone mahal sekali seumur hidup ni. (mahal ke?.. Murah jelaa...)


Pap3!! Lepas sebulan solat tak khusyuk tak ingat tuhan,pandang sejadah tapi otak pk samsung ni, dan2, minggu ni dapat la jugak aku beli aweks baru ni. Dengan duit yang dibekalkan sendiri nih.. heheh. mana dapat duit?? ada laa. its privacy. sapa yang tahu tu,senyap2 dah la. Tak suke kecoh2 tau.. yaiks!  

Bukti aku pegang! bukan beli..grr! Aku beli la...


Taknak panjangkan critera la mat! Aku beli sebab dia pakai android je. Tak lain dan tak bukan,Laju..! otak dia lagi laju dari otak aku.. 800mhz processor~  Saiz sebijik macam iphone4.. lepas tu 5MP.. Lepas tu, "lu pk la sendiri.. google ada kan." Tengok sini PhoneArena

Kalau korang g cari dekat lowyat, konfem dah habis stok. ahad lepas aku cari,satu bangunan lowyat dengan sungei wang, HABIS!!.. grr. Last2 Pas shah alam jugak jadi pilihan. 

Ini dia!! Masyuk nyelah orang tu.. haish. anok sapo la ni...

P/s: Ingat!..Beli handphone jangan tertipu.Biar original. Turun lowyat sebab nak betul2 ori je. bila dah pakai, baru tahu apa ada pada Android. :')  Daa~ usyah aku yang bangang ni..


        Asal tangan aku macam lembut!! grr.. haram btul

Sape rakam? wa punya assistent laa!

Mood kecik2: Happy gila vavi! :p *suka hati wa la..haish

31 Komen:

cik pieja hut said...

asip! kelakar lah kau nie..HAHAHA btw nak pinjam bole?sehari seposen yek...ok?

SyedGraphiX said...

hahahhaaha...klakar la asipp hang ni!!!

budak kampung said...

woahhh ajar la camne nk jadi cam hang...aku pakai henpon nokia 3310 je ni ha

Ewan said...

wwaah.. cool gadget, cam iphone la samsung galaxy tu.. huhu belanja iphone4 boleh?? heh3

mahirahnazlim said...

waakakakaaa mcm kanak3 ribenaa dpt lolipop ahaaa bkn3 samsung galaxy ace HAHA

Nurhasnatul Nabila said...

yeawwwww~ mcm perempuan tgn ko.. lembut2 gtu !!

sarah said...

hahahaha..kayo mat..dpt bli gak bnda2 yg diidamkan..hutang jgn lpe ye..hahahahaha...
miss u bro.. ^^

eykabaha said...

wow!!! basip ad nset baru..untong leh..spnjg li ni 1 per 1 bru kn basip..cmera,nset...pasni pe lak basip?awek baru ka?hahahha

Ayeem Jemain said...

jual badan dapat samsung galaxy ace kira ok la tu. grr jeles

kaizen said...

pinjam boley???

huhuhuhu

kaizen said...

yeay!!! leh pnjam!!!

HazHand said...

cik pieja..: hahahah,xleyh3!!! huhuh

HazHand said...

syed: harem..hahah

HazHand said...

@budak kampung: hahaha,jadi cane eh..ko kumpuyl duit jela..hahah

HazHand said...

ewan: err. xleyh...bli sndiri..duit ade kan

HazHand said...

mahirah: ko lg harem..hahah,alah,aku batak laa..hum

HazHand said...

husna..hahha,sit3!! aku jantan laa!

HazHand said...

sarah: hutang apo den?

HazHand said...

eykabaha: hahaha,hndset jela..kamera mn de..itu kwn punya ler..

HazHand said...

ayam: bangang..aku jual maruah jelah..hahha

HazHand said...

kaizen.boleh,takdak hal..haha

syzwnsrwk said...

untung untung..
mesti da bertahun-tahun kumpul duit nuffnang
:3

mahirahnazlim said...

ahaha haremm la kauuu . kau mmg batak aku tau haha :)

yaya_flanella said...

hee.. baguslah. semoga murah rezeki lagi.. :)

Khuzrin Kamarudin said...

ok.. sila ajar aku memanipulasikan nuffnang secara betul.. sekian...

kaizen said...

bler leh pinjam??

ecah said...

alaaaalala..cutenye..dah2 tutup33...ahahha..asip, ko dok tayanglah lagi..lesap sat gi..baru tau..ahhaha

athirah said...

hahahahahha.... best ke fon ni wei? naseb ak bkn gila gadget sgt~!

hahhahah

amal_fc1303 said...

amboi byk sgt duit nuffnang nye smpai boleh angkt hp sebijik nie.

ana AuNi said...

salam asip!
ajar aku gne nuffnang bleh??
aku ade akaun tapi xreti kot~ haha.. :P

!! Kodet !! said...

aku pun nak jugak....huhu

Tukar Tapak Kaki