Ayat2 Hantu Kak Limah Balik Rumah Yang Popular Gila Vavi - Ucop Punya Pasal La Nih!

Sumpah hebat gila lah dengan filem ala2 bodoh sengal ni, tapi dah buat orang asyik nak ajuk je kan ayat2 dorang ni. Padahal badget takdelah berjuta2. Tapi bila tayang kat wayang berjuta jugak dapat. hahah 

Cer tengok..cer korang tengok, Sampai ada macam2 page dorang dah aku tengok nih. Semua ni ucop punye pasal la ni.! hahah.. Sian hussin uh.. Dah la awek da mati.. :p  Dah3.. Cer korang tengok Bape ramai yang like page dorang yang macam2 ni. Cicak Man pun kalah beb! hahah   Nah,tengok bawah.



















Hahaha.. Itu jelah fan page ayat2 dorang wei. Buat aku gelak je.. Aku paling suka yang nih, "ee,budak ni, ak cepuk kang~" , "pergh,bau telur!!"  hahah,si ucop ni kentut bau telur..deim! :p  so bagi korang,mana paling korang suka dengan orang2 gila nih? hahah 

15 Komen:

aslann said...

asip! ade banyak lagi la sip..ko xjumpe lg ni..ahahaha..sume aku dh like! pastu aku suka mention kt komen..seb bek kt SB ni xleh mention, kalo tak mau semua aku mention..

MUHAMAD SYAFIQ said...

kito bako je page ni ! :D

athirah said...

sabor je laaa ng ko asip... hahhah

HazHand said...

oh,bnyk lg ke..hahha,aku jumpe ni je wei... :p

HazHand said...

eh2,,suke2 je nak bako blog ni..haish

saya_arief said...

haha..
soley2..
;p

mahirahnazlim said...

fenomena betul HAHA

HazHand said...

arief~ hahahhaha
soley soley~

HazHand said...

mahirah.. yelaa. ko pon pakai gak an..hahah.. napok beno nippunyew~ haha

fareez tajudin said...

HAHA...seyes jadi fenomena kot bnd nie...lann byk gle cmmt kt pic pky mention bnd2 nie...adehh

SyedGraphiX said...

bako blog ni!! bako bako bako!!

Halusinasi said...

hehe...kg pisang tu memang wujud, kat batu gajah, perak...

wah, byk fan page, mcm 1 evolusi plak filem ni^^

(teman anak jati perak^^)

nurul lalala said...

beliau mmg sgt awes0me~hehe

gEe said...

mmg fenomena btol la citer hantu kak limah ni. sy pun ade gak wat entri psl ni,

http://slumband.blogspot.com/2011/04/fenomena-hantu-kak-limah-balik-rumah.html

✿ milly molly ✿ said...

wow! xtau lak sampai ade byk camtu. haha. nme page ikut dialog, funny je..

Tukar Tapak Kaki