Oh! Maaf, Aku Bukan Sengaja Nak Pegang Tetek Kau. Dah Nampak Comel Kan :')

Bukan nak kate hari jumaat ni, hari aku buat dose.. TAK..  :'(  Aku tak sengaja la nak main2 dengan ko. Aku tengok macam comel dan manja, Sebab tu aku datang dekat ko, nak pegang2 ko punye titik.. :p  

Memamng niat aku tadi, Nak pergi beli cat bilik. Tapi, tengah2 pilih cat, Aku ternampak ko dekat tepi. Duduk diam.. Sebab tu aku datang dekat ko.. Aku tegur... "alahai.. kesiannya duduk sorang2.. Tak takut kene rogol ke..?" Tapi.. Dia senyap je.. Langsung taknak bertegur! Sedeyh tau tak.. :'(
Mula2 tuh.. Bukan sengaja tangan aku nak gerak kat badan ko.. Awal2 lagi, aku ternampak tetek ko Kucingggg.. Aku tau la ko tu ibu,nampak seksi... Baru pas lahir anak.. Mula2 aku bilang satu2, ko ade berapa banyak tetek.. "oh! ade enam...". Tapi,semua cakap ade lapan! Dem! Salah kire.. Khusyuk men tetek kucing tu kot.. :p

Lepas tu kan, aku terasa macam nak picit2 ko punye tetek.. Aku tengok ade banyak susu..lembik2.. "eyuww..! Mana anak kau!"  Aku terai picit2,nak bagi keluar susu tu.. Oh! Xdapat pun.. Aku hampa sangat, So aku gosok2 ko, aku bla... :'(

Lain kali, Kalau sempt lagi aku jumpa ko, Aku yang akan pergi dekat ko.. Ko tahu tak kucing, ko lah wanita yang paling manja pernah aku jumpa selama aku hidup.. setia n tak kisah pun aku pegang tetek ko.. huhhu

Iyew. Aku tahu laki2 yang baca tadi dah tegang bile bace awal2..hahha.. Dem! Ni kucing laa,Bukan orang.. Tak dose pun. :'(  Belai kucing kan perkara terbaik.. :p
Untuk tatapan..:')

49 Komen:

marish sha said...

belai kucing mmg perkara terbaek ,
tp nape pegang titik dea ,
nanti dea pulak stim dea carik hasif ha camne ?

taufiq helios said...

aha!!! terbukti teori aku pasal ko suke melucah tuh betol! ahaha!!

~Kirin Selama Perak~ said...

mengawan ngan kucing ka ko ni asif?
hahahahah

HazHand said...

Sha: hahah,Dah die gode! die gode!!! grr!

HazHand said...

KSP: huhuh,aah! :'(

HazHand said...

Topik!!: grrr.. Ne de.. Ni bukan lucah ok!

faraa halim said...

haha tajuk die, sje kasi org pikir bukan2

Ecah Ecot said...

pencabulan binatang!!hahaha

aslann said...

wehhh asip!! dengan kucing pun kau bernafsuu!! taula kucing punya payudara banyak! ade lapan kot..puas ar ko kan...HAHAHAHAHA!!!

marish sha said...

bahaya macam ni , bahaya bahaya.

Jum breakfast mcd free
*godaan ni

HazHand said...

fara: huhuh.. shhh.. diam lah..hahah

HazHand said...

ecah:!! hahah,cam x biase lak!! hahah

HazHand said...

sha: huhuh... yelah...

Oh! untung laa!!!

HazHand said...

aslan.. HAHA.. lapan?
aik,asal aku kire hari tu ade enam je!?

Wanie Asri said...

haisyhhh...-_-'

SyedGraphiX said...

erkkk....tetekk kuciing ade 8 ke? ahahahahhaa

Piah Becok said...

adeyhhhh... tatau nak komen ape. subjektif entri ni.. tapi memang kelakar

HazHand said...

wanie: hahah :p

HazHand said...

yed: lapan ke enam haaa? aku pon plik!! ahhaha

HazHand said...

Piah: hahahah,xyah komen..kih3...

-QinaSha Hudson- said...

hahaha. ! ngek ngok pye asip

ecah said...

kucing aku kalau aku nak tengok je dia lari..pe kes.?haha

cik Dil said...

sian kucing tuhh..dahh tnodaa..hahaha

mahirahnazlim said...

gilerr ! buat aku pikir kotor dr mula haha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

dude.. tetek kucing ade 8 der..
jantan tino de lapan..
hang nk tumpang nenen pn boleh..
hahahah

Faa Eryna said...

otak biruuu

HazHand said...

Qina: huhuh... Best!!!

HazHand said...

ecah! ko muke garang sangat3!!! haha

HazHand said...

cik dil.. xpelah.. byk lagi yg dara

nik farina aishah.... :) said...

nak ngorat kucing ke bang oi ?? hahah

HazHand said...

mahirah!: hihihihi. ko mmg,otak kuning jek!

HazHand said...

Line p h: hahahhaha! aku tau la.. mybe aku sedap sgt men,smpai slah kire!! hahah

logorithm said...

Naper picit tetek dia? Nak merasa susu kucing ker? Hehe...

mahirahnazlim said...

bhahaha ! dah ko buat intro mcm tuh . otak ak laju jer la prosess HAHA

Miss Teo said...

Haha , buad org pk negatif je ! Dgn pic tuh , bhahaah

HazHand said...

log! hahaha... aah laa...huhu

HazHand said...

Mahirah: Yelah.. Dats de point! lallala

HazHand said...

Miss te.. huhuh :p

Anis Aryna Shamsuddin said...

haha, sengala asip..
tade keje bt0l..
kucing jugak jd mangse..
hak2.

HazHand said...

hahaha,anis,jeles la tuh!! hahah
nk try pegang kucing punye gak ke???

eykabaha said...

basip!!!! agk luch di situ..hahah tk le bla...

cimOt said...

olololo..ciannye..rindu nak nenen ea..tak puas mase tecik2 dolu..kan kan kan??LOL

DDCzone said...

tetek tetek tetek tetek ---- hahahhaa

yaya_flanella said...

makin maju pemikiran ko nih. dah boleh kawen dah ni asip. -.-

shida sajee.. said...

Aduhai .. Post ni .. haish ... Geli bile bace post ni ..

shida sajee.. said...

Post ni .. Post ni .. aduhai .. geli bile bace ..

hafiz hafizol said...

haz lucah nya... gamabr 2 ... Hahaha..

Anonymous said...

dengan kucing pun jadi. jalan cerita yang memukau.

gadis buncettt said...

ceittt ! siot jee , HAHAHA

Tukar Tapak Kaki