Oh! Aku Tertengok Filem Lucah Dekat Wayang.. Dem3..!

Bukan sengaja la aku nak tengok cerita lucah ni. bukan terniat nak tengok pun "oh,hari ni aku berniat nak tengok movie lucah XXSSSS"!! Takde. Grrr...! Dah tak sengaja terbeli tiket tu. Lepas tu cerita apa paling latest yang best pun, aku tak tahu. Dah diajak dengan tiba2.. :'(  Beratur2,then sambil tengok screen nak pilih cerita,OH DEM! Hang pulak yang pilih.. 

Dia cakap kat aku, "Movie tu,kawan aku cakap best gila..".. Tettt.. Aku pulak cakap, "oh,kalau best,jom laa..." :p
Jadi kesimpulan pap3!!! Arghh... Starting dia best.. cool je.. Memang la, aku pun tak tahu pe cita tah. Then dah makin lama, makin menaik cerita ni.. (Dem3!! Lucah ke cerita ni...pk tambah ok!)  Takpe, ku layan dan layan jer..
Makin menaik cerita ni,ohh! alamak!!..  Best nye.. :D  eh,Lucah nye!!

Ni aku ambik balik dialog2 cerita tu tuk korang fahami..hehe :p Bace sendiri..

  • Did u see my penis?
  • We all are doctor, so we had see many size of penis,But ur penis is beautiful.. Special la kot!hahah
  • Did u do anything to me??! Did u having sex with me last night!!  (arghh! Time ni aku,err... Nothings.. :D )
  • Can we meet avery night after done work, n doing sex.. (Dem3!! aku tutup mata)  Last2 dia buat dan buat.. grr..
  • I wanna call all girl in my phone to get a SEXs! (semua reject3!!)
  • Dah3.. cukuplah setakat tu.. aku takut yang lelaki makin naik pokoknya, yang perempuan makin tanggi err.. Entah.. :p
Aah kan, aku lupa pulak nak bagi tahu pe tajuk dia.. Tajuk dia, CAN i SHOOT HER!  Wahh,Tajuk macam cerita action kan..  Hahaha,xdelah,tu bukan tajuk dia.. Ni tajuk dia,

So kalau nak pegi tengok wayang uh, Jangan la pilih movie lucah ni.. Tiap2 malam nak wat sex je motif cite ni..Dems! Tapi label as romantic story ok.. De pengajaran sikit2.. :p

10 Komen:

IftiMonstaa said...

cite nie mmg LUCAH pon. banyak kali kott sebot SEX dan adegan tu. ==

Ujang9897 said...

baru best stim

Ecah Ecot said...

haha..sex friend..gilo ape..tp tgok gak..lalala

mahirahnazlim said...

amboi kauuu ! haha kurang pahala tau tgok cite3 mcm tuh . sape ajar nih ? ni yg tak syg nih WAKAKKAKAAKAK ;pp

budak kampung said...

berape bintang untok cerite nih?keh3

Cik Miera Aziz said...

Hahahaha! Sangat bluee okayy cite ni. Miera dah tgk. Sogan pulak rasa. Cam tgh tgk cite blue secara berjemaah! Haha.

✿ YaYa ✿ said...

LOL.. eh.? bru je nak dunload.. x jd lar.. ehem3.. =p

SyedGraphiX said...

wauuu. name tajuk je da tau lucahh. errkk. naik da pokok ak bace ,dem. ahahha! saje je woit

tiQz said...

teruk sgt ker?
tgh preview cam best...... ngee~~~

sItI hAniSaH said...

larr cite lucah upanyer.. sib bik x tgk.. better tgk rango.. hahaa

Tukar Tapak Kaki