Design Wallpaper Sendiri2 Guna Photoshop - Baru Nampak Commercial :p


Tengah2 takde kerja, terasa macam nak tiru si just khai la pulak.. Background blog dia kaler merah maroon..Then macam lawa la pulak. Jadi,kesimpulan bosan, buat lah wallpaper commercial blog haram kjadah ni.

Aku tanya adik, anak sedara lepas siap, "lawa tak?"  Dia jawab.. "uhhh!! Hodohnye!!"  Dem3..! Pe punya adik tak sokong abang.. :'(  Wat ever la dik oii.. :p

 Tekan gambar untuk tumbesaran!
Wallpaper untuk desktop aku!! Nak,tempah laa! :p













Oh! Dan untuk handphone pulak!! :')
 *Saiz: Hp Touch screen aku je* :p
 *Saiz: Handphone biasa2 je*
 *Saiz: Handphone biasa2 je*
 *Saiz: Handphone biasa2 je*
Eh2,lupe lak nak bagi tau, itu untuk aku sendiri.. aku kan berasal dari poli sabak je.. hohoho.. :p

Oh! Lupa nak cakap, aku ni xdelah sehebat bab2 design ni macam SyedGraphix n Ezhan network.. Juga cik bulat, Ecah dll.. hahaha.. Dorang lebih expert.. :p (sory malas nak tag!haha) 

Boleh je wat kaler lain, tapi kemalasan nak tukar.. Setiap satu 5minit.. 2 singgit je!!  Nak Ke? Meh aku design tuk korang.. wat wallpaper..hahah Berangan ko asip.

27 Komen:

marish sha said...

dah oke dah tu,
tapi kalau tambah gambar sha,
4 sure lagi cantek
cube try cube try

ecah said...

yea..sorg lg designer bakal muncul..

alyana hamdan said...

hehe...pandai edit2 tu dah cukup baik dah.sume pndai cume idea nak buat lebih kreatif tu jek tak muncul..haha..
=)

peace.

mahirahnazlim said...

bgs ko buat utk aku . HEHEH !

CikBulat said...

haha.. normal :) bukan benda baru lg dik. HAHA

man yusoef said...

dah smart sgt tu!! tapi boleh pergi lagi jauh...hahaha

HazHand said...

Sha!! thanks!! hahaha
t lah,ill try letak gmbr u pulak..hahah

HazHand said...

cah!! ahhahaha,gedik gile hang!! haish

HazHand said...

alyana: yup3!! btol tu... kreatif x kreatif je sush nk dpt an..huhuh

HazHand said...

mahirah!! nak ke?? huhuhu
mai!! ckap je background nak kaler ape!! huhuh

HazHand said...

cik bulat: huhuh,yelaaaa... aku adik ke? dem3!!!

HazHand said...

man: g jauh takat mane?

Ery Farieha said...

gmbr fav asip ke tu? hehehe

mahirahnazlim said...

buat kaler pepel cun punya AHAHA

eykabaha said...

mmg cntek...mmg kompom tkde programmer dh...yg ad skg graphic dsgner :)

fareez tajudin said...

whoa yg pasty muke ko still smart bru...
bun bun..haha...pipi yg mahal 2..haha...btw smart bro...

fareez tajudin said...

whoa yg pasty muke ko still smart bru...
bun bun..haha...pipi yg mahal 2..haha...btw smart bro...

Nurhasnatul Nabila said...

aku dax poli... so, boleh la kan... kan3!

aslann said...

wiwitttt~~ cantiknya bun bun designn..kaler maroon tu cantik..hahahaha.

HazHand said...

ery:hahah,aah la kot!! hahahahha
Dem! Malu

HazHand said...

mahirah: xmo3!! xnak purple! hahah

HazHand said...

eyka!: alamak,kantoi3!! hahahahah

HazHand said...

fareez: dem! itu harta aku! hahaha

HazHand said...

bella: ko poli ke? dem,,, tipu aku!

HazHand said...

aslan.. thanks!!! hahaha

mahirahnazlim said...

cehh lawa pe purpleeeeee ! bluerkk ;p
merah maroon tak lawaaaa

taufiq helios said...

ohoy! nak gak..bila hang nk berbakti wat header kat aku?

Tukar Tapak Kaki