Sergah Blog Yang Terpilih! - Siapa Yang Kena!

Sekarang, aku pk punya pk,rasa macam nak buat promote2 blog orang laa.. Sekali dengan biography dia lah kalau boleh.. So,aku ni,kalau nak promote2, aku akan memlilih sikit.. hahah.. So,agak2 kalau aku promote blog orang tu, aku akan pm dia la nanti. Kena kerjasama la kalau tiba2 kan,aku add fb dia,then terjah tanya soklan itu ini.. :') Yang akan diterjah nanti mungkin ini ciri2 dia.
  • Lelaki Kacak Dan Gadis Comel :p  (Tak hensem dan comel pun boleh)
  • Blog yang kreatif bagi aku
  • Blog yang tersusun
  • Post2 yang sedap dibaca (ikhlas menulis blog)
  • Kalau boleh.dah jadi FOLLOWER blog aku,tapi tak kesah sangat pon follow ke tak (hazhand)
  • Tidak nak sombong sangat,seorang yang periang (kebanyakannya yang hot tu,ada gak yang sombong,tapi tak semua)
  • Dan last skali,yang baik dengan aku..tak perlu sangat kot. yang mana2 aku suka jelah.. Hahahah

Macam best je tengok dorangnye blog di promote2 kan. biarlah aku tak selalu di promote,tapi aku suka promote orang punya blog..heheh. Nak bagi tuan punya blog tu hapy sikit.. :')  Untuk blog pertama yang akan aku promote, dah ada.. heheh,Siapa dan bagaimanakah rupanya,t aku terjah dia! Kalau dapat jumpa,memang vblog la aku buat..! :') Thats all

33 Komen:

Wawa Zameri said...

NAK NAK ! TAK KIRAA NAK JUGAAKKK! HAHHAA

Muhamad Syafiq said...

vlog haku mmg xde chance.haha

HazHand said...

wawa: tercalon kot..ke? hahah
syafiq: boleh jadi je.. klau nak..haha

Muhamad Syafiq said...

berapa byk yg terpilih nnt choi? lbh 1000 ada peluang cerah ne.haha

marish sha said...

nak nak
*tak malu

nik farina aishah.... :) said...

sangat menarik .. :)

Anis Aryna Shamsuddin said...

mst kau ta pilih bl0g ak kan..
s0b s0b.. :'(

Anis Aryna Shamsuddin said...

ak pny bl0g mst ta t'pilih kan..
s0b s0b.. :'(

ecah said...

asip..pe lg..aku la..;p

athirahzaki said...

wow, belog sape yang bertuah tu ek?
huhu.

HazHand said...

syafiq: hahahah,lebih seribu..? uhm...xpasti laa..hahah

HazHand said...

sha:nak ke..? hihihih...
boleh,cube jd ciri2 diatas k..

HazHand said...

nik:huhuhu,menrik..? uhm,meh2.. ku promote blog kamu..haha

HazHand said...

anis~: uhm,blh jd je,ko nye terpilih t..blh jd laaa..huhuhuh

HazHand said...

ecah! hahaha,ade2 je kamu dak kecik..hehehe

HazHand said...

athirah zaki..blog sape2 je..huhuh

SyedGraphiX said...

ohh..aku la tu. kan kan? hahahaha

HazHand said...

pandai pon ko..hahaha
ko trmasuk gk nh..kkih3.. creative kan...

yna fazlyna said...

jangan lupa ye pomot my blog yang dah usang tu..

yaya_flanella said...

Aku seorang periang kan? ;)

Ery Farieha said...

ehem2.
blog budak ni eh

<-----------

plss. wakakakakaw!

HazHand said...

yna: huhuhuh,insyaAllah.. tgh poses design kan sikit..klau header xlawa,sy designkan nnt..hahaha

HazHand said...

yaya: err,ye ke.. kite knal ke?? hahahah

HazHand said...

ery farieha: huhuh,abes tu,blog spe lg an..heheh

-QinaSha Hudson- said...

ala. ala. asip..nak gak ouh. ='(

HazHand said...

qina!! nak ke..huhu

cik NAD -miszhelena- said...

mahu jugak..... =)

ecah said...

haruslah ade.!pick me tau..ehehe

HazHand said...

cik nad!! : huhuhuh
dah sergah stu blog dh..nk gk?? hehehe

HazHand said...

ecah: yelaaa.insyAllah!! huhuh

bella nabila said...

bella nak jugak..meh ler pomote belog budak perasan lebey ni..muahahaa

Farahanis Waheda said...

tumpang lalu . macam nk join tapi *malu* hehe

yaya_flanella said...

Fineee. -.-

Tukar Tapak Kaki