Polis Entry Ke, Atau Polis And Thief?

Dulu,zaman kecik,sekolah rendah la senang cerita, Pagi bila time rehat je,ade jelah lari2 ni ha.. Main kejar2.. teng teng.. konda-kondi.. Actually de satu jugak yag paling penting. Main Polis entry.. Eh! Polis and thief ok.. hahahah, seriesly, dulu, yang main pilih2 nih,kalau nyanyi polis and thief, aku nyanyi, "polis entry,want to jaga,polis mati pencuri jaga.." Woi asip,Salah la..! Bukan polis entry,polis and thief la.. hahaha
Aduhai,sebenarnya,hari tu baru membe aku bagi tau pasal menda nih, Ingatkan da bertahun2 hidup, memang dah tahu dah, tapi,rupe2nya kelmarin baru aku tahu.. hahah.. Haish,zaman budak2,mana nak tahu kan..

P/s: Bila main polis entry ni,aku lagi suka jadi pencuri!! hahah,Suka lari2,tak payah nak tangkap2.. Bukan nya laju pun aku lari.. 

8 Komen:

saljhi said...

har har har. sapa yang tegur?
aku kan aku kan

HazHand said...

hahaha,yelah kot.. haish

sha rosemary said...

hha, kalau takde entry ni , sha un tak tau.
Sha un suke jadi pencuri, suka lari2. haha

akiN aMar said...

hahahaaa...
wah.info menarik...
sebab..ade sorng bdk tua..baru tahu nie..heheee
iskh2..dah tua2 baru sedar..ehhee^^

nunui Joe said...

hahaha,, bukan pggl polis sentri ka? haha

Azrul Hisham said...

teringat lak zaman budak2 dulu...hehe


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

ayushida said...

yup, akk tau pun bila dah besar..hehe...macam org kata gohet basikal (kayuh) sebenarnya kan go ahead, gostan (undur), go as turn... hehehe...macam2 short form kan...

Piah Becok said...

waaa... bestnye jadik budak balik. boleh main polis n thief ni, pastu baling selipar... oh hepinye..

happy blogging

Tukar Tapak Kaki