Part Ayam Paling Sedap - Bontot Ayam @ Punggung Ayam!

Korang pernah rasa bontot ayam kan.. Sedap bukan.. Dalam banyak2 part ayam tuh, Nak dibandingkan dengan peha,kepak,dada, Semua kalah..! hahah, Actually de best part is, Bontot ayam kan.. Wah! Thanks to my mum sebab ajar aku makan bontot ayam ni sejak aku kecik. Bila dah rasa, Baru la tau cane rasa dia kan..
iYe.. Aku tau, Ramai gila yang tak suka makan part ayam yang ni. Kalau nampak je, Geli nak pegang, n Konfem la geli nak makan. Hoi! Rugi laa! Dah la sedap, korang g buang an. Melepas rasa nikmat kelembutan lemak2 ayam,rasa yang menggiurkan~ hahah.

Hah! Pe dia..?! Botot ayam tu tempat ayam berak,keluakan taik?.... Yeik..! Kalau aku makan bontot ko, Pon boleh gak tau tak, Tapi kena basuh dulu la.. hahah   Alahai korang ni, Semua part ayam tu boleh makan laa.. Sampaikan KAKI ayam pun boleh makan. Tapi,jangan la makan sampai ke tulang2 tuh.  Actually,untuk pengetahuan koang, selama ceburkan diri dalam hidop "Syiok Makan Ayam", Aku rasa, tak salah pun. Jangan risau la, dorang basuh la..
TAPI!............ ('.')

  • Berhati2 la jugak bila makan bontot ayam nih. Ketika makan bontot tu, korang cek dulu, Ada bulu ke takda. Kalau ada, nampak sangat dia malas nak cabut. Jangan pulak korang pon g makan bulu tu. huhuh
  • Kadang2, kalau beli bontot ayam kat pasar,korang cuba pilih yang makcik2 jual,pakai tudung baik molek. iYelah, aku memang tak suka beli bontot ayam kat remaja yang jual,kat pakcik2,kat betina yang xpakai tudung.. Geli ouh!  Ada sekali aku beli, dari dak2 remaja kat pasar, Beli RM2,bila makan..yeiks! Dalam dia ada kuning2 laa,lembik2.. Nak termuntah pun ada.. Aku ingatkan cheese ke apa. Tapi,disebabkan nafsu nak makan gak, aku makan jugak la part2 luar bontot ayam tu. hahah, da abes, aku buang. Nampak la jugak kuning2 tu.. Grrr...! :'(
  • Bontot2 ayam sekarang,makin lama la kan, makin kecik pulak diorang jual. TAK PUAS HATI LANGSUNG aku nak makan...!
  • Makin mahal la! Ada ke patot, RM1 dapat 7ketul bontot je!  Dah la kecik,pastu mahal.. Hey,orang lain buang la bontot2 tuh.. "uhuk!:'(  Jangan la buang, aku nak.."
  • actually,kadang tu jugak, bontot ayam ni banyak lemaknya. Taknak gemuk, jangan makan k. Aku takpe, dah memang kurus pun.. :') (malunye..)  ('.')
Dah2..Asyik cerita pasal bontot ayam je. Jom la,kita crita pasal bontot orang pulak.. wei! Korang pernah beli bontot orang tak?Pe rasa eh.. nyumn2??.. :p!!  Dah2,So blues clues dah otak aku.. 

P/s: Nak rasa bontot ayam, gtaw aku, aku boleh orderkan sebaldi bontot ayam.. hohoho  :'p
nyum3!!~ Pompuan cantikpun slamber je makan.. Biasalah, nak montopkan punggung.. hah

10 Komen:

roxybelleiyramethyst said...

xsuke bontot ayam....heeee ^^

-QinaSha Hudson- said...

imma a pungkoq ayam lover la weyh. haha

yna fazlyna said...

HUHU YNA SUKE..

Eqmal said...

bontot ayam,,hak3,, grrrrr

Eqmal said...

hak3,,bontot ayam,,grrrrr

aNNa maRdHiaH said...

xske la bontot ayam ..
dh cuba makan tapi nk termuntah ....
hhehehe..

cira nd said...

pernah makan tu....rse ayam je...hehe

PutRi_nAdiA said...

dislike chicken ass,, haha _SB

.::miss_jiey::. said...

yeahh!! sedap kot!

Ayeem Jemain said...

meh makan bontot aku haha

Tukar Tapak Kaki