Burger Daging Ke,Burger Lembu? Mana Betul.. Crowded!

Ni cerita pasal buger kat kaki lima laa.. Wa takde nak cerita pasal burger hiasan Mcd kat atas ni.. k.   Aku pening laa.. Dari sejak kecik aku makan burger, mak aku,membe2 aku,sedara mara aku,semua order kat aku,

"Ejang!!! Ko belikan aku burger ayam 2,Burger daging 1..!! "  Uh,sejak bila dorang panggil aku ejang.. :')

Alahai.. Kenapa tak cakap burger lembu..? Kenapa burger daging.. Skema sangat ke.. Pelik sangat ke bunyi dia. Aku fening2 la.. Padahal burger daging dengan lembu, dua2 daging..

Tadi aku pergi beli burger sebab lapar kebulur sangat. Aku pun order la terus lain dari yang lain..Konon nyelah.. ('.')
"Bang!! Burger ayam 2,Burger lembu 2.."  
Lepas tu boleh pulak abang tu cakap kat aku balik 
"Dik,burger lembu takde laa.. Burger daging ade laa.."
Dodol betul ko ni abang oii.. Aku rasa daging lembu tu,daging la jugak. Pe ke pepek la abang ni..
"Bang! Burger lembu tu burger daging laa.. Aduh abang ni.."
Pap! membe dia kat belakang tegur dia,"Woi!! Lembu tu daging la bongok.. Tu laa,Suh belajar skolah sampai abes ko taknak!!"
Hahahah,Sudah3... Aku buat bodoh jelah kebengongan si abang tu. hahha.. Memang dodol raya betul.. Takpelah, mana tau abang tu mabuk malam2 ni. So aku beli, dan aku blaa.. Yang aku tau, nak makan..! haha

16 Komen:

ecah said...

hahaha..ngok gak.tergelak2 aku dok bace..

SyedGraphiX said...

hahahaha! x leh bla . ngeng nye la abg uhh

HazHand said...

ecah! hahah,da die yg sengal

HazHand said...

hahah,base la tu..Syed.. ko lg ngeng do

Dim Benihana said...

lawak2, abg tu jdi mcm tu sebab tgh syiok buat berger...xkosentret

-QinaSha Hudson- said...

keh keh. takkan la nk cakap bege lembu satu . tak semenggah bunyik nye

marish sha said...

berger ayam roti penyek 1 .

yaya_flanella said...

kemain lucah ko skang ni sape ajar? hahadoyy. XD

HazHand said...

hahaha,muke selenger je... dim xnmpk..haha

HazHand said...

Qina.. mane megah sgt!! hahah
ntah3!!

HazHand said...

sha: haish.. de ke roti penyek..?

HazHand said...

yana: hahahah,alah,bukn slalu la.. untuk tatapan ko gak!! hahahah

marish sha said...

ade , cube kau try,
order berger pastu mintak roti penyek
nak makan pun senang, hihi

budak kampung said...

kah3....adoi2.....

HazHand said...

sha! ill try k.. tp kdg2 uh,de gk nmpk,die penyek2 kn roti.. nk bg sdap kot.. agknye~

HazHand said...

bdk kampung,glak2 je eh..hahah
sepuk kang!

Tukar Tapak Kaki