Air Ada Ais Lagi Sikit Dari Air Takde Ais - Restoran Haji Bakhil Kamu!

Ohh!.. Penat2 aku bayar air,aku order,ko bagi aku air macam seciput dara je.. Ish,tak boleh2x... Aku rasa tak puas hati laa.. Tiap kali haus, minum sedut2, slllurrrp...!!! ceit,dah habis dah.. Ni hambo nok maghoh ni..! grr..
Bila hambo pk punya pk, aku jugak la dodolnya. Pergi mintak air ais,memang la dia taruk ais,FULL! Takdak perasaan la dia nak taruk sikit2.. Nak ais,dia bagi full. Fahamkan.. :')

Haii,takkan sampai bila2 nak minum air sikit,harga mahal..! haa,wa kasi satu tips,bila nak order.. camni:
Annei!! Order...
yaa,mau order apa punai.. (mamak panggil aku punai.!!)


Kasi nescaffe ais,KURANG AISSSS~
Kurang ais ya'? ok3.. lagi.?



Itu jelah tam! (haha,takdelah aku panggil itam..  :p)
Bila korang minum, kalau macam tak cukup ais,korang panggil annei lagi, tukang amik order ke,suruh tambah ais.. harga pun sama.. Air pun ko rasa banyak..kan?  Actually,jangan mintak ais secawan,dia charge dua pulusein..k :')  Haa! kalau air tu ada buah,korang suruh dia letak asing2.. Jangan tenggelam lam air.. :p.. Kan jimat seliter~ :')

8 Komen:

OnlyZul said...

wakahakah...idea takleh bla...boleh pakai nie..
besar betul buah tu sampai boleh jimat seliter

SyedGraphiX said...

hahahahhaaha.macam x leh bla..! stakat air buah tu...buah tu bkan berat sngt pon. hahaha!

HazHand said...

onlyzul: hahaha,wel3!! BARU SAVING..otak kena bijak! haha

HazHand said...

syed!: kalau dah buah duriam dimasukkn,mn muat.. lagi la xde seliter pon aku rse..

mahirahnazlim said...

bernas otak kau nih . HAHA boleh diguna pakai .

yaya_flanella said...

kadang2 bila baca entry kau aku tak percaya kau ni asip yg aku jumpe. hihik. kelakau.

HazHand said...

huhuh..

SyedGraphiX said...

mane ade orang buat air ltak buah durian sebijik. hahaha!

Tukar Tapak Kaki