Kalau Kau Takde Barang Tuh,Cakap Sajalah,Tak Perlu Gebang Macam Ada!

Bukan hati dan niat untuk memburuk2kan kau wahai adik kawan2 ku sekalian,tapi atleast,kau kena cerita kebenaran,kalau bende tu kau takde,kau cakap,jangan bilang gaya macam ada. Bukan ke kalau kau menipu itu dosa. sepanjang kau dosa,sepanjang tu lah kau bersa tak tenang hati.. Selama tu juga,kau akan cuba sedaya untuk dapatkan barang tu. padahal kau kata kau dah ada. 


Bukan kah jujur itu lebih senang! Panas Pulak aku! Tengok la alasan yang kau bagi,Gebang saja kan. Gaya cakap macam ada,tapi bila pergi rumah kau,takde pun.. Tengok dialog kami:


MAAF! POST TERSEBUT DENGAN SEGALA BUKTI TERPAKSA DI BUANG KERANA NASIHAT DARI YANG MAHA PAKAR. HARAP MAKLUM! LAMBAT TGK,PADAN MUKA.


Jadi kalau korang  tengok dekat ayat2 dia kat atas tu,semua soalan aku dia tak dapat jawab. Aku tahu,bukan tak dapat jawab,cuma kau nak tunggu dapat dulu moto LC tu,baru kau boleh bagi tahu kan. iYelah,kalau salah bagi tahu,nampak sangat kau gebang kan... 


P/S: Renung2kan sendiri hadis nabi dekat atas tu.. Jangan ikut kehendak sendiri sahaja. Memang aku tak sesempurna mana,tapi pliss,be yourself. jangan hina diri sendiri. ;-) Bagi yang terasa,maaf...

14 Komen:

cik pieja hut said...

ape pasal mamat tuh over sangat?
kalau tak de buat care tak de...

ofcuz said...

hahah,ntah la.. mungkin kerna ingin dipandang tinggi sikit..huhu
maaf bg yg trase.. :-)

Anonymous said...

cik abgg...bkak email leh xX?? fb da kne block..;)time`s up laa....hee

ofcuz said...

erm,bukk email?? mksudnye ape cik adik??
huhuhu..

Anonymous said...

xde pape laa..;) nti ingt..delete tawu....lau xxx..xnk kwn...

ofcuz said...

alah adik!!! jgn la mcm tu.. nnt org delete la..hurmm.... sory.!

MéuzAngelo™ XXIII said...

LC je kot.. bwk superbike la macho.. baru awek nak pandang.. hahaha

ofcuz said...

alahai.. klau LC xdpt angkat,lag la mahu superbike..hahahha

Anonymous said...

ikut cik abgg laa nk delete ke xx...dose 2 tanggung laa...:)

kaki_jalanan said...

kalaw xde buat cara xde..kawan2 xkene tipu..biar pakai moto buruk asalkan boley berjalan dan xsusahkn orang len..jgn pkir nk bergaya last2 diri yang malu..hahahahah :)

p/s:pandai simpan lame2 meletup jugak...

norehtoreh said...

alahai , pangai tak penah nak ubah. adehhh -.-"

Anonymous said...

sayangg lebh dkt asipp...;) tqq....

Anonymous said...

AKU TAU SAPE! OT!

ofcuz said...

sape3???!!!! hahahhaa
shhh! diam2 sudah laa~

Tukar Tapak Kaki